Certificaat Google Expert

Onze Service

 

U kunt ons altijd bellen of  mailen wanneer iets niet lukt of werkt. Wij zullen u zo snel mogelijk helpen.


Alle websites worden gratis voorzien van een backup systeem en een contactformulier.


Wanneer u, nadat uw website afgerond is, nog op fouten in de programmering stuit, zullen wij deze altijd zo snel mogelijk voor u oplossen. Uiteraard kostenloos.

 

Waarom ik een Website heb?

DetailhandelWebsite voor commerciële bedrijven

Door aanwezig te zijn op Internet via een website merk ik dat mijn bereik en zichtbaarheid vergroot zijn. Mijn bedrijf richt zich voornamelijk op de lokale markt, maar ik doe mezelf te kort als ik niet op Internet te vinden ben. Doordat ik op Internet te vinden ben vinden mijn klanten ook eerder mijn fysieke locatie. Vooral bij een zeer wisselend aanbod aan artikelen en producten is dit erg belangrijk.

website voor autobedrijfWebsite voor (detail)handel

Via een website kunnen klanten mijn aanbod aan auto's en diensten zien én volgen, op de momenten dat het hen uitkomt, 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Er kan enorm veel informatie op zo’n website komen te staan, producten en diensten kunnen gedetailleerd getoond of uitgelegd worden. Voor potentiële klanten is dit een erg handige en gemakkelijke werkwijze, geen reistijden, geen koopdruk en anoniem. Ook is het erg belangrijk, dat klanten supersnel bereikt kunnen worden via een website. Internet is het ideale kanaal voor acties en speciale aanbiedingen!

Website voor BouwsectorWebsite voor Bouwbedrijven

Omdat klantenperceptie erg belangrijk is, is het dus ook erg belangrijk dat mijn bedrijf een professionele uitstraling heeft. Een website kan hier een aardig steentje aan bijdragen. Potentiële klanten kunnen mijn specialisatie zien. Ik laat reeds voltooide opdrachten zien en ook commentaren van eerdere klanten op mijn werkzaamheden. Hierdoor komt mijn bedrijf betrouwbaar over.

website voor adviesbureausWebsite voor adviesbureau's, accountants en boekhouders

De meeste mensen met een vraag naar diensten of goederen gaan tegenwoordig heel snel het Internet op om informatie hierover te zoeken. Ook als ze op zoek zijn naar een lokaal bedrijf, zoals een accountant, een huisarts, een kapster of een klusjesman. Het zou dan enorm jammer zijn, als mijn bedrijf niet op Internet te vinden is. Via een website presenteer ik mijn adviesbureau en door middel van teksten en foto’s geeft ik mensen de gelegenheid mij en mijn bureau te leren kennen. Zo weten klanten precies voor welke diensten ze bij mij terecht kunnen.

website schoonheidsspecialiste

Website voor Beauty en Wellness

Mensen hebben na een bezoek aan mijn beautysalon nog vaak vragen over de behandeling. Bellen is vaak een te hoge drempel als het om eenvoudige vragen gaat. Een rubriek met vaak gestelde vragen op mijn website is dan een elegante oplossing. Ook kunnen mensen via e-mail gemakkelijk een vraag stellen op het moment, dat het hén uitkomt. U kunt deze e-mail dan beantwoorden, wanneer het ú uitkomt. Perfect toch?

 

En verder .....

Voor alle bedrijven, organisaties en verenigingen geldt een website als een snelle, effectieve en goedkope manier van jezelf presenteren; producten, diensten of activiteiten etaleren; communiceren met klanten, leden en belangstellenden.